פועלים אקוויטי רוכשת 20% בטרנסוורלד לוגיסטיקה
לוח הפלגות
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
ייצוא
מהארץ
ייבוא
לארץ

פועלים אקוויטי רוכשת 20% בטרנסוורלד לוגיסטיקה

זרוע ההשקעות של קבוצת בנק הפועלים נכנסת להשקעה בחברה הוותיקה אשר מייצגת בישראל את הענקית הגלובלית Expeditors International. ליאור מור, בעלים ומנכ״ל חברת טרנסוורלד: ההשקעה נועדה למקסם הפוטנציאל העצום שלנו בתחום
01.09.21 / 11:49
פועלים אקוויטי רוכשת 20%  בטרנסוורלד לוגיסטיקה
01.09.21
פועלים אקוויטי רוכשת 20% בטרנסוורלד לוגיסטיקה
01.09.21
פועלים אקוויטי רוכשת 20% בטרנסוורלד לוגיסטיקה
01.09.21
פועלים אקוויטי רוכשת 20% בטרנסוורלד לוגיסטיקה

טרנסוורלד, בניהולם של יעקב מור היו״ר וליאור מור המנכ״ל, נמצאת בשנים האחרונות בתנופת התרחבות. החברה משקיעה בפיתוח מרכזים לוגיסטיים חכמים והרחבת סל השירותים בתחום השילוח תוך שימת דגש על תחומי התמקצעות ייחודיים בעולמות הטכנולוגיה, התרופות והציוד הרפואי והשינוע של מטענים ביטחוניים ואחרים בעלי מורכבות ורגישות גבוהים.

 

ערן גרשט, מנהל ההשקעות הישירות בפועלים אקוויטי, אמר: ״החברה פועלת בתחום שצומח במהירות והביקוש אליו גדל. הפעילות בשיתוף עם Expeditors, חברת שילוח גלובלית מובילה, מעניקה לה יתרון תחרותי מובהק שבשילוב עם איכות הפתרון שהיא מספקת ללקוחותיה מציבים אותה כשחקן מוביל. משפחת מור, בעלת השליטה, השכילה לגדל לאורך השנים חברה חזקה שהגיעה לפעילות בהיקפים משמעותיים. אנחנו מאמינים שיחד איתם נצליח ליצור פלטפורמה לניצול הזדמנויות בדרך להפיכת החברה למשמעותית עוד יותר בתחום עיסוקה.

 

ליאור מור, בעלים ומנכ״ל של חברת טרנסוורלד: ״אנו שמחים על השותפות החדשה עם גוף משמעותי כמו פועלים אקוויטי. ההשקעה נועדה למקסם את הפוטנציאל העצום שלנו בתחום ותאפשר לנו להמשיך לגדול ולצמוח בזירה המקומית והגלובלית. יחד עם שותף חזק כמו פועלים אקוויטי נשכיל לנצל את ההזדמנויות החדשות שנוצרות ולהמשיך את הצמיחה המואצת".

 

טרנסוורלד, מחברות השילוח והלוגיסטיקה המובילות בישראל, צומחת בשנים האחרונות בקצב מהיר. החברה מעסיקה כ -150 עובדים ומספקת שירותים לחברות המובילות במשק ולשלל חברות גלובליות הפועלות בישראל. משנת 1996 משמשת טרנסוורלד כנציגתה הבלעדית בישראל של Expeditors International, אחת מ- 5 חברות השילוח והלוגיסטיקה הגדולות בעולם והגדולה ביותר בשוק האמריקאי.Expeditors  מעסיקה כ-20,000 עובדים על פני יותר מ-300 סניפים ברחבי הגלובוס ונסחרת בבורסת הנאסד"ק בשווי שוק של כ- 21 מיליארד דולר.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
מידע שימושי
שערי
מטבע
מחשבוני
המרה
מחשבוני
עזר
חישוב
משקל נפחי
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 27.04.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.818 +0.633
אירו 4.1042 +0.937
ליש"ט 4.7876 +0.964
100 יין 2.4384 +0.016
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
כל הזכויות שמורות