איזי אימפורט מקבוצת פרידנזון מרחיבה שירותיה לישראל
לוח הפלגות
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
ייצוא
מהארץ
ייבוא
לארץ

איזי אימפורט מקבוצת פרידנזון מרחיבה שירותיה לישראל

השירות מאפשר ליבואנים להתחבר לפלטפורמה האינטרנטית של החברה ולקבל הצעת מחיר מיידית לשירותי שילוח ליבוא משלוחי LCL מסין וארה״ב לישראל תוך ליווי מקוון של סטטוס המטענים. החברה העניקה עד כה שירותי עמילות מכס ליבואנים בארה״ב
19.07.22 / 11:46
איזי אימפורט מקבוצת פרידנזון מרחיבה שירותיה לישראל
19.07.22
איזי אימפורט מקבוצת פרידנזון מרחיבה שירותיה לישראל

חברת הבת ״איזי-אימפורט״ מקבוצת פרידנזון מרחיבה את שירותיה והחלה להעניק שירותי שילוח ליבוא משלוחי LCL מגרמניה, בלגיה, סין וארה״ב לישראל.

 

השירות מאפשר ליבואנים ישראלים להתחבר לפלטפורמה האינטרנטית של החברה ולקבל הצעת מחיר מיידית בהתאם לפרטי המשלוח שיוזנו אל המערכת. לאחר סגירת הבוקינג, איזי-אימפורט מתפעלת את השירות עבור היבואן הישראלי שיוכל להתעדכן בסטטוס המשלוח בכל עת בצורה מקוונת אונליין וכן לקבל הודעות לנייד ולמייל על כל שינוי בסטטוס של המטען.

 

לדברי חן וובצ׳נקו, מנהלת הלקוחות של איזי-אימפורט, מדובר בפריצת דרך בשיטת העבודה בתיאום משלוחים הנהוגה כיום. ״כל ההתנהלות נעשית באופן דיגיטלי ואין צורך להמתין להצעת מחיר ידנית או לבירור הפלגות על ידי המשלח או הסוכן״.

 

וובצ׳נקו מוסיפה כי למרות שמדובר בשירות אינטרנטי שנעשה כולו אונליין החברה מעניקה תמיכה דרך הצ׳ט או דרך הטלפון ללקוחות חדשים או לקוחות שמתקשים בפעמים הראשונות בשימוש בשירות. ״אנחנו ממש רואים את עקומת הלמידה של הלקוחות. כאלה שבהתחלה נזקקו לליווי צמוד דרך הצ׳ט או הטלפון כבר משתמשים במערכת באופן עצמאי לחלוטין״.

 

איזי-אימפורט הינה פלטפורמה אינטרנטית שהחלה את דרכה לפני קצת מעל שנתיים, ונבנתה כולה על ידי מומחים מהחברה אשר בנו את מודול eezyCustoms המאפשר ליבואנים אמריקאים לשחרר את משלוחי היבוא שלהם מהמכס האמריקאי בשיטת ״עשה זאת בעצמך״.

 

המודול המכסי האינטרנטי מאפשר הגשת ISF (הגשה ביטחונית עבור משלוחי יבוא ימיים) והצהרת יבוא (Entry Summary) לכל נמלי הכניסה בארצות הברית, וחוסך בעלויות השחרור באופן משמעותי לעומת שירותי חברות עמילות מכס בארה״ב. השירות צבר תאוצה במהלך השנתיים האחרונות וכיום הפלטפורמה משרתת אלפי יבואנים מרוצים ברחבי ארה״ב שנהנים משירות יעיל, מהיר וזול.

 

חן וובצ׳נקו: ״לפני ארבעה חודשים העלינו מודול נוסף, eezyFreight, המאפשר קבלת הצעת מחיר ובוקינג למשלוחי LCL מסין, הודו, איטליה וישראל לנמלים עיקריים ברחבי ארה״ב. במסגרת שירות זה, יצואנים ישראליים יכולים לקבל הצעת מחיר לשילוח ולסגור בוקינג עבור לקוחותיהם האמריקנים. עתה, כאמור, אנו מרחיבים את השירות ופותחים שירותי שילוח ליבוא משלוחי LCL מגרמניה, בלגיה, סין וארה״ב לישראל״.

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
מידע שימושי
שערי
מטבע
מחשבוני
המרה
מחשבוני
עזר
חישוב
משקל נפחי
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 26.04.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.794 +0.931
אירו 4.0661 +1.192
ליש"ט 4.7419 +1.466
100 יין 2.438 +0.449
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
כל הזכויות שמורות